هر زمان که تکنولوژی یا برنامهی جدیدی شکل میگیرد، بازاریابان اولین نفراتی هستند که شروع به استفاده از آنها میکنند. به همین خاطر، بازاریابان به طور دائمی به دنبال رقابت و جلب توجه مخاطبانشان هستند. : هر زمان که تکنولوژی یا برنامهی جدیدی شکل میگیرد، بازاریابان اولین نفراتی هستند که شروع به استفاده از آنها میکنند. به همین خاطر، بازاریابان به طور دائمی به دنبال رقابت و جلب توجه مخاطبانشان هستند.
در حال حاضر، این تکنولوژی “ویدیو” است که به خاطر بازگشت سرمایهی زیادش مورد توجه بازاریابان بسیاری قرار گرفته است.
بسیاری از بازاریابان میدانند که باید شروع به استفاده از بازاریابی ویدیویی کنند، اما آنها نمیدانند چگونه باید این کار را انجام دهند؟ از کجا شروع کنند؟ و چه نوع ویدیوهایی بسازند. ما در ادامه چند ایده برای شروع تولید محتوای ویدیویی به شما پیشنهاد میکنیم.
اگر تازه شروع به کار کردهاید:
اگر جزو کسبوکارهای متوسط هستید:
اگر کسبوکار حرفهای دارید:
ایدههای تولید ویدیوهای زنده
حال با خواندن این ایدهها ممکن است ایدههای بیشتری به ذهنتان خطور کند. اما این ایدهها را چگونه باید استفاده کنید؟ چگونه باید از آنها برای بازاریابی استفاده کنید؟- تولید محتوا
با اینکه بازاریابان بهترین داستانپردازان هستند، اما گاهی مشتریان میتوانند داستانهای تاثیرگذارتری بگویند. مشتریان اغلب به حرفها و گفتههای سایر مشتریان بیشتر اعتماد دارند، بنابراین بازاریابی مدرن بیشتر به سمت این نوع از محتواها حرکت میکند. با استراتژیهای مختلف مشتریان خود را به تولید محتوا برای خود تشویق کنید. حال این استراتژی میتواند مسابقه باشد و یا … .
مشتریان خوشحال بهترین پشتیبان و حامی شما هستند. شما میتوانید از داستانهای مشتریان خوشحالتان برای ساخت ویدیو استفاده کنید. بدین ترتیب، کاربران دیگر با مشاهدهی این داستانها ترغیب میشوند تا به موفقیتهای مشابهی دست پیدا کنند.
جمعکردن مخاطبان آنلاین به یک رویداد فیزیکی کار سادهای نیست، بنابراین باید از استراتژیهای بسیار پیشرفتهای برای اینکار استفاده کنید. سپس ویدیوهایی از این رویداد بگیرید و در شبکههای اجتماعی خود از آن استفاده کنید.
استوریهای اینستاگرام بهترین گزینه برای به اشتراکگذاری پشتصحنههای کسبوکار شما هستند. مردم علاقهمندند پشتصحنهی کسبوکار شما را ببینند و به آنچه که رخ میدهد پی ببرند. شما میتوانید ایدههای مختلفی را به کار بگیرید و ارتباط احساسی با مخاطبان خود برقرار کنید.
ویدیوهای آموزش محصول تهیه کنید
تحقیقات نشان میدهند که تصاویر هزار برابر یک کلمه ارزش دارند، حال ویدیو میتواند ارزشی بیشتر نیز داشته باشد. فیلمها برای آموزش بهترین پلتفرم هستند. ویدیوها به راحتی هضم میشوند و به راحتی میتوان آنها را فهمید. میتوانید این ویدیوها را در وبلاگ و یا آپارات به اشتراک بگذارید.